Od vydání prvního modelu Diamante uplynulo 22 let. Za těch dlouhých 22 let prošel Diamante osmi evolucemi, aby se stal tím, čím je dnes: absolutním vyjádřením identity Basso.
Naše nejdéle vyráběné kolo, v prvních generacích nerezové jako každý sebeúctyhodnější diamant. Proces neustálého a pečlivého zlepšování, často pracující na neviditelných detailech, schopný spojit inovace zaměřené na budoucnost a odkaz více než 45 let značky Basso.
Opustit výchozí bod a vydat se jinam, mimo vlastní schémata a hranice, prozkoumat je a pak se vrátit obohacen na úplný začátek, aby se rozvinulo to, z čeho jste vyšli. Kruhový pohyb, který se zdokonalováním stává spirálou a uzavírá v sobě minulost i budoucnost. Duch Basso proudí v kruhových trubkách rámu Diamante. Tvar, který není jen estetickým řešením, ale výzkumem, jak z materiálu, kterým je dnes karbon, získat co možná nejlepší výkon.
Diamante dnes potvrzuje své poslání pro nekonečná stoupání a sjezdy. Pečlivá inženýrská práce umožnila další snížení hmotnosti o více než 200 gramů, díky čemuž se kompletní kolo snadno udrží pod váhovým limitem UCI (6,8 kg). Kolo bez gramu navíc, navržené tak, aby každá jízda byla vzrušujícím zážitkem a příležitostí překonat své vlastní limity.
Stabilní, citlivá, lehká a hravá. Diamante je všestranné silniční závodní kolo navržené tak, aby se mu dařilo i v těch nejnáročnějších stoupáních a klesáních. Geometrie, která byla v průběhu desetiletí zdokonalena díky všem najetým kilometrům a zkušenostem s ručním zpracováním karbonu, je schopna dosáhnout absolutního výkonu díky špičkovým technologickým řešením. Výsledkem je intenzivní a poutavý zážitek z jízdy, připravený Vás nadchnout.
Jak nově definovat klasiku? Nekonečnou prací na detailech, kdy každý příchozí bod považujete za nový výchozí bod. Diamante přináší vylepšení geometrie, díky nimž je výkonnější do kopce i z kopce. Každé přizpůsobení kola začíná výběrem správné velikosti rámu pro Vás. To vám umožní nejlépe využít výkonnost a pohodlí kola pro efektivní jízdní pozici.
45 | 48 | 51 | 53 | 56 | 58 | 61 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Sedlová trubka (A1) | 450 mm | 480 mm | 510 mm | 530 mm | 560 mm | 580 mm | 610 mm |
Horní rámová trubka (B) | 505 mm | 515 mm | 525 mm | 545 mm | 560 mm | 575 mm | 590 mm |
Reach (R) | 374.9 mm | 375.2 mm | 378.6 mm | 384.8 mm | 386.9 mm | 389 mm | 390.7 mm |
Stack (S) | 521.7 mm | 521.8 mm | 546.2 mm | 558.8 mm | 584.3 mm | 608 mm | 632.2 mm |
Úhel sedlové trubky (C) | 76° | 75° | 75° | 74° | 73.5° | 73° | 72.5° |
Úhel trubky řízení (D) | 71.3° | 71.4° | 71.6° | 71.9° | 73.1° | 73.1° | 73.6° |
Délka řetězové vzpěry (E) | 400 mm | 400 mm | 400 mm | 400 mm | 402 mm | 402 mm | 406 mm |
Vzálenost osy kola a šlapací kliky (F) | 579.3 mm | 579.4 mm | 589.1° | 596.1° | 593.5° | 602.7 mm | 606 mm |
Délka hlavové trubky (H) | 101 mm | 101 mm | 126 mm | 138 mm | 155 mm | 180 mm | 203 mm |
Šířka řidítek C/C (M) | 400 mm | 400 mm | 420 mm | 420 mm | 420 mm | 420 mm | 440 mm |
Délka představce řidítek (N) | 90 mm | 90 mm | 100 mm | 100 mm | 110 mm | 120 mm | 120 mm |
Eso v rukávu modelu Diamante pro nevídanou ovladatelnost: tuhá, lehká a ergonomická. Levita nově definuje pojem přesnosti jízdy v kombinaci technologií a estetické čistoty.
Integrované kabely v oblasti hlavového složení nabízí efektivní vedení kabelů, které zajišťuje přesný a plynulý pohyb řízení i u menších velikostí.
Uchycení sedlových vzpěr zajišťující tuhost a maximální přímý přenos síly.
Sedlovka Diamante
Specifická sedlovka se 2 offsety. Systému 3B Clamp System Gen II (Pat.). Modulární a zcela skryté řešení, které je na rámu neviditelné, propojující technologické a estetické inovace. |