Astra

Enlight your cycling

Může být Vaše závodní kolo všestranné a zároveň výkonné? Může být vyjádřením životního stylu, a dokázat jej vylepšit v každé situaci?

Kolo Astra je vyvíjeno s ohledem na život lidí, tak aby bylo vhodné pro různé, i velmi odlišné příležitosti a podmínky.
Jeho funkce jsou navrženy s velmi konkrétním cílem: umocnit životní styl těch, kteří usednou do jeho sedla, ať už je jejich definice cyklistiky úplně jakákoli.

Některá kola lze přizpůsobit na míru, Astra byla stvořena jako jedno z nich.

basso basso

Trénink ve tmě, abychom byli připraveni zazářit

Za dva týdny je tu závod, amatérský okruh. Vyhrajete medaili z nějaké neznámé slitiny a košík typických místních výrobků. Ale pro soutěživou mysl je každá výzva otázkou života a smrti.
A tak šlapu do pedálů za tmy, v dešti, i když mě uhrančivým hlasem volá útulné teplo domova. Tlačím do pedálů, dokud mám sílu a snažím se pokaždé zastavit o kousek dál, abych posunul hranici svých možností.
Protože jízda mi dává pocit, že žiju.

basso basso

Trénink ve tmě, abychom byli připraveni zazářit

Za dva týdny je tu závod, amatérský okruh. Vyhrajete medaili z nějaké neznámé slitiny a košík typických místních výrobků. Ale pro soutěživou mysl je každá výzva otázkou života a smrti.
A tak šlapu do pedálů za tmy, v dešti, i když mě uhrančivým hlasem volá útulné teplo domova. Tlačím do pedálů, dokud mám sílu a snažím se pokaždé zastavit o kousek dál, abych posunul hranici svých možností.
Protože jízda mi dává pocit, že žiju.

basso basso

Trénink ve tmě, abychom byli připraveni zazářit

Za dva týdny je tu závod, amatérský okruh. Vyhrajete medaili z nějaké neznámé slitiny a košík typických místních výrobků. Ale pro soutěživou mysl je každá výzva otázkou života a smrti.
A tak šlapu do pedálů za tmy, v dešti, i když mě uhrančivým hlasem volá útulné teplo domova. Tlačím do pedálů, dokud mám sílu a snažím se pokaždé zastavit o kousek dál, abych posunul hranici svých možností.
Protože jízda mi dává pocit, že žiju.

basso basso

Objevovat novou krásu a sdílet ji

Chvíle, kdy mohu být sám sebou, společně s lidmi, se kterými tuto vášeň sdílím. Se svištěním větru v uších, s napjatými svaly a pohledem přilepeným k silnici. Moji přátelé šlapou vedle mě. Vypadáme jako pestrobarevné hejno stěhovavých ptáků letících těsně nad zemí.

Každý víkend jiná oblast k prozkoumání. Trasy, které vedou přes města, vesnice a parky se stávají příležitostí k objevování krás okolí, užívání si nových destinací a jejich zvyků. Chtěl jsem kolo vhodné pro tyto účely, ale zároveň pohodlné a praktické pro výlety do města. Krásné, italské kolo, které je stále vyráběno s řemeslnou zručností.

Protože jízda na něm mi dává pocit, že jsem sám sebou, a je to také záležitost mého stylu.

basso basso

Objevovat novou krásu a sdílet ji

Chvíle, kdy mohu být sám sebou, společně s lidmi, se kterými tuto vášeň sdílím. Se svištěním větru v uších, s napjatými svaly a pohledem přilepeným k silnici. Moji přátelé šlapou vedle mě. Vypadáme jako pestrobarevné hejno stěhovavých ptáků letících těsně nad zemí.

Každý víkend jiná oblast k prozkoumání. Trasy, které vedou přes města, vesnice a parky se stávají příležitostí k objevování krás okolí, užívání si nových destinací a jejich zvyků. Chtěl jsem kolo vhodné pro tyto účely, ale zároveň pohodlné a praktické pro výlety do města. Krásné, italské kolo, které je stále vyráběno s řemeslnou zručností.

Protože jízda na něm mi dává pocit, že jsem sám sebou, a je to také záležitost mého stylu.

basso basso

Objevovat novou krásu a sdílet ji

Chvíle, kdy mohu být sám sebou, společně s lidmi, se kterými tuto vášeň sdílím. Se svištěním větru v uších, s napjatými svaly a pohledem přilepeným k silnici. Moji přátelé šlapou vedle mě. Vypadáme jako pestrobarevné hejno stěhovavých ptáků letících těsně nad zemí.

Každý víkend jiná oblast k prozkoumání. Trasy, které vedou přes města, vesnice a parky se stávají příležitostí k objevování krás okolí, užívání si nových destinací a jejich zvyků. Chtěl jsem kolo vhodné pro tyto účely, ale zároveň pohodlné a praktické pro výlety do města. Krásné, italské kolo, které je stále vyráběno s řemeslnou zručností.

Protože jízda na něm mi dává pocit, že jsem sám sebou, a je to také záležitost mého stylu.

basso basso

Neklidná symbióza

Městský nomád, řekl by někdo o mé neustálé potřebě pohybovat se, objevovat a ztrácet se. Moje kolo je prodloužením těla, které umocňuje dobrodružství, jež chci zažít. Proto jsem si ho vyrobil co nejuniverzálnější, připravené převézt vše potřebné na cestu napříč Evropou. Udělal jsem ji jen trochu méně dravou, ale o to spolehlivější na špatných cestách, i když ji namáhám na nerovném terénu ona trpělivě snáší všechny nárazy.

Když potřebuji inspiraci, šlapu do pedálů a nechávám za sebou budovy a asfalt, toužím se alespoň na chvíli ponořit do zvuků přírody. Šlapu, dokud mi únava nepřeuspořádá myšlenky. Teprve pak obrátím směr. Zastavím se v myčce, abych z rámu smyl bláto, a oba jsme matně reprezentativní na zastávku v centru města, na sklenku vína a nebo espresso před návratem domů.

Jezdím, protože se cítím svobodný.

basso basso

Neklidná symbióza

Městský nomád, řekl by někdo o mé neustálé potřebě pohybovat se, objevovat a ztrácet se. Moje kolo je prodloužením těla, které umocňuje dobrodružství, jež chci zažít. Proto jsem si ho vyrobil co nejuniverzálnější, připravené převézt vše potřebné na cestu napříč Evropou. Udělal jsem ji jen trochu méně dravou, ale o to spolehlivější na špatných cestách, i když ji namáhám na nerovném terénu ona trpělivě snáší všechny nárazy.

Když potřebuji inspiraci, šlapu do pedálů a nechávám za sebou budovy a asfalt, toužím se alespoň na chvíli ponořit do zvuků přírody. Šlapu, dokud mi únava nepřeuspořádá myšlenky. Teprve pak obrátím směr. Zastavím se v myčce, abych z rámu smyl bláto, a oba jsme matně reprezentativní na zastávku v centru města, na sklenku vína a nebo espresso před návratem domů.

Jezdím, protože se cítím svobodný.

basso basso

Neklidná symbióza

Městský nomád, řekl by někdo o mé neustálé potřebě pohybovat se, objevovat a ztrácet se. Moje kolo je prodloužením těla, které umocňuje dobrodružství, jež chci zažít. Proto jsem si ho vyrobil co nejuniverzálnější, připravené převézt vše potřebné na cestu napříč Evropou. Udělal jsem ji jen trochu méně dravou, ale o to spolehlivější na špatných cestách, i když ji namáhám na nerovném terénu ona trpělivě snáší všechny nárazy.

Když potřebuji inspiraci, šlapu do pedálů a nechávám za sebou budovy a asfalt, toužím se alespoň na chvíli ponořit do zvuků přírody. Šlapu, dokud mi únava nepřeuspořádá myšlenky. Teprve pak obrátím směr. Zastavím se v myčce, abych z rámu smyl bláto, a oba jsme matně reprezentativní na zastávku v centru města, na sklenku vína a nebo espresso před návratem domů.

Jezdím, protože se cítím svobodný.

Všestrannost a úplnost

Astra si zachovává své poslání pro silniční cyklistiku, ale pozornost věnovaná detailům ji učinila méně nestabilní a také pohodlnější. Je lehká, ale netlačí hmotnost karbonového rámu do extrému (ten váží přibližně 980 g), ale přebírá samozřejmě vysoce moderní technologická řešení Basso.

Větší prostor v rámu umožňuje nasadit i širší pláště 35 mm a odvážit se mimo asfalt na lehkých polních cestách. Integrovaná kabeláž s technologií Paradigma a řídítka All Road od Microtechu zvyšují bezpečnost a pohodlí při zachování čisté estetiky kola jako celku.

basso basso
basso basso
basso basso
basso basso
Geometrie

Geometrie modelu Astra je co možná nejvíce Basso, odvozená ještě od ocelových modelů. Platforma, která se rok od roku zdokonaluje a modernizuje, zachovává závodní DNA, ale je pohodlnější a dokáže se přizpůsobit i těm, kteří nejsou sportovci jezdící na kole každý den. Evergreen konzistentní se svou minulostí, ale schopný zdokonalovat se od modelu k modelu a stávat se univerzálnějším.

Geometrie

Každé správné přizpůsobení kola začíná výběrem správné velikosti rámu. To vám umožní co nejlépe využít výkon a pohodlí kola pro co nejefektivnější jízdní pozici.

45 48 51 53 56 58 61
Sedlová trubka (A1) 450 mm 480 mm 510 mm 530 mm 560 mm 580 mm 610 mm
Horní rámová trubka (B)505 mm515 mm525 mm545 mm560 mm575 mm590 mm
Reach (R)374.9 mm375.2 mm378.6 mm384.8 mm386.9 mm389 mm390.7 mm
Stack (S)521.7 mm521.8 mm546.2 mm558.8 mm584.3 mm608 mm632.2 mm
Úhel sedlové trubky (C)76°75°75°74°73.5°73°72.5°
Úhel trubky řízení (D)71.3°71.4°71.6°71.9°73.1°73.1°73.6°
Délka řetězové vzpěry (E)400 mm400 mm400 mm400 mm402 mm402 mm406 mm
Vzálenost osy kola a šlapací kliky (F)579.3 mm579.4 mm589.1°596.1°593.5°602.7 mm606 mm
Délka hlavové trubky (H)101 mm101 mm126 mm138 mm155 mm180 mm203 mm
Šířka řidítek C/C (M)400 mm400 mm420 mm420 mm420 mm420 mm440 mm
Délka představce řidítek (N)90 mm90 mm100 mm100 mm110 mm120 mm120 mm
  • Pop Green
  • Camaleont
  • Gray Asphalt
Systém upnutí sedlovky 3B Gen 2

Zcela skryté řešení upevnění sedlovky, které je na rámu neviditelné, propojující technologické a estetické inovace.

Výsledkem je lehký, neviditelný a pevný integrovaný systém se třemi šrouby. V tomto řešení Basso propůjčuje systému 3B také antivibrační funkci, která ještě zlepšuje zážitek z jízdy tím, že zvyšuje komfort na nerovném a hrbolatém povrchu.

basso basso
basso
basso

Compatibility with the Basso Ecosystem

Integrated accessories system, support for cycle-computer, bags.

Two seat post setbacks available